thesimswings

Alla inlägg den 5 april 2014

Av thesimswings - 5 april 2014 17:50

Snart var det födelsedagsdags igen! Tvillingarna Andrew och Andrea blev småbarn, blir det några arvingar den här gången tro?


        


Nope. Håret verkar vara mycket lättare att ärva än ögonen, för tre av fyra barn har ärvt håret, men ögonen? Inget av dem. Andrea fick någon slags variant av Conners hårfärg, och hon fick en blandning av Conner och Madisons ögonfärger, brungul.


Och när vi ändå är inne på födelsedagar kommer här lite bilder från när äldsta barnet Taylor, Audrey, blev ett barn!


 


Det var en kul kalas och Audrey blev ett riktigt sött barn!


   


Ett barn behöver en del saker och hushållet har för tillfället inte så mycket pengar, men som tur är har Conner egenskapen Arbetsnarkoman, och även om han inte tjänar mycket kan han arbeta hemifrån via datorn för lite extrapengar.


På eftermiddagen lekte Audrey med sin lillasyster.


     


Hon fick också mata henne.


 


Några andra som fick mat var Austin och Andrew, kolla vad lika de är!


 


De är sjukt lika och kommer nog att vara rätt lika varandra i framtiden, snart är det Austins tur att fylla år.


   


Den här gången var fler familjemedlemmar med och firade vilket var kul.


    '


Så här ser Austin ut som barn!

Presentation


Hej och välkommen till min simsblogg Thesimswings!

Här hittar du bland annat berättelser, fusk, nedladdningstips, fakta och nyheter. Klicka nedanför för att läsa mer om mig!

Kategorier

Omröstning

Vem i Universitetsäventyr vill du se mer av?
 Heather
 Georgia
 Skyler
 Jag vill inte se mer av någon

Expansioner & Prylpaket

✿ The Sims 3
✿ Destination Världen
✿ Kvällsnöjen
✿ Årstider
✿ Universitetsliv
✿ Semesterparadis

 

✿ Stadsliv
✿ Sovrum & Badrum

Mina Världar

✿ Sunset Valley
✿ Riverview
✿ Barnacle bay
✿ Sunlit tides
✿ Hidden springs
✿ Bridgeport
✿ Isla Paradiso

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Undrar du något?

12 besvarade frågor

Länkar

Länkar kommer

Skriv en hälsning

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Copyright Info

Ville bara påminna om att jag inte äger något av The Sims 3, det är ett varumärke som tillhör Electronic Arts Inc.

 

Bilder och texter i bloggen tillhör dock, om jag inte skriver något annat, mig själv och är tagna i mitt spel, och får därför inte kopieras utan tillstånd.


Ovido - Quiz & Flashcards