thesimswings

Alla inlägg den 7 april 2014

Av thesimswings - 7 april 2014 19:54

Det är en helt vanlig eftermiddag hos familjen Taylor.


 


Hela familjen samlad i vardagsrummet. Madison lagar ett nytt recept - mackor med banan och jordnötssmör. Conner övar drinkblandandet, Audrey och Austin ser på tv och tvillingarna kryper omkring på golvet.


  


Så kommer ett oväntat besked - Madison är gravid igen!


Det är inte så mycket att göra sedan utan att gå tillbaka till det vanliga. Det är snart dags för Audrey och Austins första skoldag.


   


Japp, så uppspelta är de över det. Båda träffar varsin kompis i skolan, Austin träffar en kille som heter Carey och Audreys kompis heter Estrid. Läxor blir det redan första dagen, så när de kommer hem hjälps de åt med dem.


 


Under tiden tränar Madison lilla Andrea att gå.


Efter läxorna går Audrey och Austin ut och leker lite tagare.


     


Till deras glädje har det nästa dag kommit så mycket snö att skolan är stängd - de är lediga!


Dagen tillbringar de med att leka i snön.


     


Så på eftermiddagen, precis som Conner har åkt till jobbet, får Madison värkar.


 


Vad skulle hon göra nu? Hon kunde ju inte åka iväg och lämna två barn och två småbarn ensamma hemma!
Så det blev en hemmafödsel som gick bra, och en liten dotter föddes. Hon fick namnet Althea och grät i flera timmar efter födseln.


Och ser ni...?


 


Japp. Vi har en arvinge! Yay!

Presentation


Hej och välkommen till min simsblogg Thesimswings!

Här hittar du bland annat berättelser, fusk, nedladdningstips, fakta och nyheter. Klicka nedanför för att läsa mer om mig!

Kategorier

Omröstning

Vem i Universitetsäventyr vill du se mer av?
 Heather
 Georgia
 Skyler
 Jag vill inte se mer av någon

Expansioner & Prylpaket

✿ The Sims 3
✿ Destination Världen
✿ Kvällsnöjen
✿ Årstider
✿ Universitetsliv
✿ Semesterparadis

 

✿ Stadsliv
✿ Sovrum & Badrum

Mina Världar

✿ Sunset Valley
✿ Riverview
✿ Barnacle bay
✿ Sunlit tides
✿ Hidden springs
✿ Bridgeport
✿ Isla Paradiso

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Undrar du något?

12 besvarade frågor

Länkar

Länkar kommer

Skriv en hälsning

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Copyright Info

Ville bara påminna om att jag inte äger något av The Sims 3, det är ett varumärke som tillhör Electronic Arts Inc.

 

Bilder och texter i bloggen tillhör dock, om jag inte skriver något annat, mig själv och är tagna i mitt spel, och får därför inte kopieras utan tillstånd.


Ovido - Quiz & Flashcards