thesimswings

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av thesimswings - 18 februari 2014 20:39

Njet, så stora planer har jag inte, förlåt om ni fick förhoppningar.  :P
Men jag tänkte skriva ett inlägg om vad jag planerar att göra redan nu, så att ni vet om min blogg verkligen verkar intressant eller om ni kan dra härifrån på direkten. Så klart och tydligt, så här kommer det att se ut:


  • Då och då kommer jag att skriva inlägg om fusk, nyheter eller fakta om saker i spelet, till exempel världar, spöken osv, sådant som jag vet att folk vill veta.
  • Jag kommer snart att börja med en berättelse. Jag ska alltså skapa ett hushåll, eller kanske ett par personer, bara för bloggen, som ni får följa. Delar av berättelsen kommer förhoppningsvis postas någolunda regelbundet.
  • Ni kommer att följa berättelsen med häpnad, älska mina mini-artiklar och inlägg och ivrigt vänta på nästa, och ha min blogg i tankarna hela dagarna. Nej, jag skämtar bara. Men det vore väl kul om någon tittade in och läste i alla fall.

Hoppas att det låter bra och att ni fortfarande håller er i närheten! Mer kommer antagligen i morgon!


/Wings

Av thesimswings - 18 februari 2014 20:12

Thesimswings alltså. För det namnet säger mig så grymt mycket. Inte.

Det kan kanske bero på att jag skapade den här bloggen för kanske en halvtimme sedan, och den än så länge bara innehåller detta inlägg. Halvtimmen som har gått har jag spenderat med att försöka göra bloggen lite finare att se på, men vackrare bloggar har jag då sett. Men spelar roll. Jag får väl lära mig.


Jag tänker inte berätta speciellt mycket om mig själv, det är inte därför jag är här, och ni är antagligen inte heller här för att läsa om mig, i så fall kan ni gå. Jag får väl gå under namnet "admin" eller "wings", ni väljer. Jag är kort och gott en tonårig tjej som älskar The sims 3, och har spelat det i ganska exakt ett år nu. Jag har bara spelat trean, så det är den jag kommer att skriva om , åtminstone tills fyran kommer ut, för den är jag sjukt nyfiken på, jag kan knappt vänta på att få testa den!


Medan jag väntar skapar jag den här bloggen, men givetvis kommer det att fortsätta även efter att The sims 4 kommit ut, och då kommer den att vara full av inlägg om det. Men innan dess tänkte jag mig att jag ska skriva om The sims 3, jag ska skriva om världar och simmar, om nyheter och vanliga frågor, och så ska jag göra berättelser. Kanske ett och annat nedladdningstips också, skriv vad ni vill ha så ska jag försöka se till att fixa det!


/Wings

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min simsblogg Thesimswings!

Här hittar du bland annat berättelser, fusk, nedladdningstips, fakta och nyheter. Klicka nedanför för att läsa mer om mig!

Kategorier

Omröstning

Vem i Universitetsäventyr vill du se mer av?
 Heather
 Georgia
 Skyler
 Jag vill inte se mer av någon

Expansioner & Prylpaket

✿ The Sims 3
✿ Destination Världen
✿ Kvällsnöjen
✿ Årstider
✿ Universitetsliv
✿ Semesterparadis

 

✿ Stadsliv
✿ Sovrum & Badrum

Mina Världar

✿ Sunset Valley
✿ Riverview
✿ Barnacle bay
✿ Sunlit tides
✿ Hidden springs
✿ Bridgeport
✿ Isla Paradiso

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Undrar du något?

12 besvarade frågor

Länkar

Länkar kommer

Skriv en hälsning

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<<
Februari 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Copyright Info

Ville bara påminna om att jag inte äger något av The Sims 3, det är ett varumärke som tillhör Electronic Arts Inc.

 

Bilder och texter i bloggen tillhör dock, om jag inte skriver något annat, mig själv och är tagna i mitt spel, och får därför inte kopieras utan tillstånd.


Ovido - Quiz & Flashcards