thesimswings

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av thesimswings - 21 februari 2014 22:14

Hej alla därute!


Ja, en anledning till att jag skriver detta inlägg är att jag nyss upptäckte att det faktiskt finns några stycken där ute, det stämmer, bloggen hade FYRA besökare idag !!


Det kanske inte låter mycket för er men det betyder allt för mig, så jag ber er, stanna kvar och ge bloggen en chans, utan er är den inget!


Den andra anledningen till att jag skriver detta, hursomhelst, är att jag ska vara borta den kommande veckan. Jahapp, då var det slut på den här bloggen då. *stänger ner*. STOPP DÄR.
Jag har planerat allt förstår ni, jag kommer antagligen att ha internet där jag ska vara, och jag kommer att ha tid att blogga medan jag är där. Imorgon och övermorgon kommer jag att ha mest att göra, men just därför finns två tidsinställda inlägg redan klara och bara väntar på att få publiceras just i morgon och i övermorgon,och oroa er inte, det kommer att komma mer!


Jag ger inte upp på bloggen, så gör inte det ni heller!


Förresten, tänk när bloggen blir stor och känd ( ,vadå för stora förhoppningar?) ,då kan ni fyra stolt säga att ni var en av mina fyra första läsare, och det är inte illa!


/Wings

Av thesimswings - 21 februari 2014 16:30

   Till och börja med så gjorde jag om tjejernas rum lite snabbt, det blev inget speciellt men åtminstone lite trevligare än från början. Som ni kanske ser använde jag mest möbler som kom med universitetsliv.


     


Direkt när de kom fram var det dags för välkomstmöte för alla studenter. Skyler hann prata lite med Doreen först, och de verkade ha mycket gemensamt och kom bra överens.


 


På välkomstmötet var det fullt av folk. Skyler och Heather tog genast chansen och pratade med så många som möjligt, men Georgia blev lite blyg, men några personer talade hon i alla fall med.


          


Dessutom blev alla tre direkt inbjudna till ett bålparty samma kväll, hos Samantha Grey. Heather lyckades till och med övertyga Georgia att komma med, när hon fick reda på att Leon, killen som Georgia hade pratat med på mötet och som hon klickat bra med, skulle gå dit. Så efter välkomstmötet gjorde de sig i ordning och gick dit.


Men innan festen hann komma igång kom en riktig chock - ett skrik hördes utifrån och när Georgia och Heather gick ut för att se vad som hände hittade de Scott Taylor från deras eget elevhem livlös på marken.


     


Båda två tyckte att det var riktigt otäckt, och efter det var det ingen som hade lust att stanna på festen längre, så de gick tillbaka till elevhemmet och gick och lade sig. Det tog dock väldigt länge innan någon av dem lyckades somna.

Den första dagen på universitetet började alltså bra, men avslutades hemskt.
"Jag hoppas verkligen att det blir bättre", viskade Georgia för sig själv senare på kvällen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min simsblogg Thesimswings!

Här hittar du bland annat berättelser, fusk, nedladdningstips, fakta och nyheter. Klicka nedanför för att läsa mer om mig!

Kategorier

Omröstning

Vem i Universitetsäventyr vill du se mer av?
 Heather
 Georgia
 Skyler
 Jag vill inte se mer av någon

Expansioner & Prylpaket

✿ The Sims 3
✿ Destination Världen
✿ Kvällsnöjen
✿ Årstider
✿ Universitetsliv
✿ Semesterparadis

 

✿ Stadsliv
✿ Sovrum & Badrum

Mina Världar

✿ Sunset Valley
✿ Riverview
✿ Barnacle bay
✿ Sunlit tides
✿ Hidden springs
✿ Bridgeport
✿ Isla Paradiso

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Undrar du något?

12 besvarade frågor

Länkar

Länkar kommer

Skriv en hälsning

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<<
Februari 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Copyright Info

Ville bara påminna om att jag inte äger något av The Sims 3, det är ett varumärke som tillhör Electronic Arts Inc.

 

Bilder och texter i bloggen tillhör dock, om jag inte skriver något annat, mig själv och är tagna i mitt spel, och får därför inte kopieras utan tillstånd.


Ovido - Quiz & Flashcards