thesimswings

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av thesimswings - 1 mars 2014 13:00

På söndag förmiddag, precis efter att Heather ätit frukost ringde hennes mobil. Hon tryckte bort samtalet när hon såg att det var Sam, men i nästa sekund ångrade hon sig och ringde tillbaka.


 


 


"Sam", sa hon. "Jag hann inte svara när du ringde. Skulle vi kunna träffas någonstans?"
De bestämde träff i parken.


 


"Jag måste berätta något", sa Heather när de slagit sig ner på en parkbänk en stund senare.


 


"Vad?" undrade Sam. "Du låter allvarlig."

Heather reste sig och tog ett djupt andetag.


 


Hon hann inte ens prata klart innan hon brast i gråt.
"Men du", sa Sam oroligt. "Vad är det?"


 


Heather hävde snabbt ur sig allt som hänt på Leon Shegans fest. "Jag menade det aldrig, Sam", sa hon ångerfullt. "Jag hade fått i mig för mycket juice och trodde att det var du..."


 


"Vad säger du?! Det är väl ingen ursäkt!" sa Sam sårat. "Hur kunde du, Heather?"
"Jag trodde att det var du, snälla Sam, lyssna på mig."
Sam vände sig om och började gå.


 


"SAM!" skrek Heather. "Vänta! Du kan inte gå, du kan inte göra slut nu!"

Han lyssnade inte.


Heather satte sig övergivet på bänken ett tag, innan hon sorgset gick tillbaka till elevhemmet, där det dock var tomt. "Var är alla?" sa hon darrigt innan hon mindes att det var fest idag igen, hos Martin Keller, cafékillen. Heather själv var så långt ifrån festhumör hon kunde komma, så hon drog på sig myskläderna igen och tog fram lite glass.
 


Samtidigt var det fest, och där befann sig både Skyler och Georgia.


 


Skyler blev utmanad att hångla med någon, men den enda killen hon hittade som hon kunde tänka sig var retsam och drygade bara med henne, så hon gav upp. Killen hette Lyle och hade en kändisstjärna, och hon fick en hon med efter att hon imponerat på honom. Hon brydde sig dock inte så mycket, utan gick iväg tills Lyles förtret.


 


Georgia däremot hade sett fram emot festen sedan hon fått en inbjudan via sms av Martin. Och visst var det den bästa fest hon varit på!


   


Martin kysste henne för första gången!


Presentation


Hej och välkommen till min simsblogg Thesimswings!

Här hittar du bland annat berättelser, fusk, nedladdningstips, fakta och nyheter. Klicka nedanför för att läsa mer om mig!

Kategorier

Omröstning

Vem i Universitetsäventyr vill du se mer av?
 Heather
 Georgia
 Skyler
 Jag vill inte se mer av någon

Expansioner & Prylpaket

✿ The Sims 3
✿ Destination Världen
✿ Kvällsnöjen
✿ Årstider
✿ Universitetsliv
✿ Semesterparadis

 

✿ Stadsliv
✿ Sovrum & Badrum

Mina Världar

✿ Sunset Valley
✿ Riverview
✿ Barnacle bay
✿ Sunlit tides
✿ Hidden springs
✿ Bridgeport
✿ Isla Paradiso

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Undrar du något?

12 besvarade frågor

Länkar

Länkar kommer

Skriv en hälsning

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Copyright Info

Ville bara påminna om att jag inte äger något av The Sims 3, det är ett varumärke som tillhör Electronic Arts Inc.

 

Bilder och texter i bloggen tillhör dock, om jag inte skriver något annat, mig själv och är tagna i mitt spel, och får därför inte kopieras utan tillstånd.


Ovido - Quiz & Flashcards