thesimswings

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av thesimswings - 7 mars 2014 22:53

Haj!


Detta var inget planerat inlägg, men jag upptäckte just att jag redan har 30 unika besökare på bloggen bara i mars! Det betyder att det är den sjunde och vi har redan slagit februari! Yaaaaaaaay! Tack så mycket folk, och stanna kvar, bloggen är på väg upp nu ju!


Jag ville väl mest bara tacka er som faktiskt tar er besväret att titta in och läsa, och till er som till och med kommenterar, ställer frågor och deltar i omröstningen - tack så himlans mycket, det är jättekul att se och få gå in och upptäcka att jag har någon ny kommentar eller fråga att svara på! Jag svarar på allt, så undrar ni något, vill något eller bara vill berätta vad ni tycker - gör det! Jag läser och svarar på allt! :)


Och även om du inte är superintresserad, delta ändå, visa dig, det uppskattas verkligen! Lämna en kommentar eller röst i omröstningen, låt mig veta att du är här, det gör mig så glad att se!


By the way, ännu ett nedladdningstips kommer upp imorgon bitti, och fler inlägg under dagen. Håll ut tills dess!


/Wings

Av thesimswings - 7 mars 2014 19:31

Nedladdningstips igen alltså, denna gång tipsar jag om kontaktlinser och läppglans som jag själv precis laddade ner och testade, tyckte att de var rätt fina själv. Bilder:


     

Både linser och läppglans är från thesimsresource. (Outfiten på bilden från Anubis.)


Ladda ner:


Linser: Här
Läppglans: Här


I Skapa en sim hittar du läppglanset i kategorin Smink-Läppstift, och linserna i Smink-Utklädnadssmink

Av thesimswings - 7 mars 2014 15:25

När alla vaknade den fredagen var de självklart väldigt nervösa. Idag var andra terminens sista dag, vilket betydde slutprov, mer slutprov och ännu mer slutprov. Och dessutom frågan, skulle de ta examen idag eller skulle de få gå någon termin till? Ett par timmar senare skulle de veta.


 


När Skyler vaknade var proven inte det första hon tänkte på. Det första hon tänkte på var av någon anledning Lyle, hennes irriterande kompis/plågoande. Hon skakade snabbt av sig tanken på honom och började fokusera på proven.


Hon gick igenom allt i huvudet och upptäckte sedan att det var gott om tid kvar, så hon bestämde sig för att försöka göra klart sin påbörjade målning.


 


Det blev bra.


 


Heather låg kvar på sängen en stund efter att hon vaknat, och också hon gick igenom allt för sig själv.


 


Sedan bestämde hon sig för att rapportera de senaste händelserna på campus, för att komma igång lite.


 


Georgias tankar vandrade iväg till provet så fort hon öppnade ögonen.


 


Hon pluggade lite extra på skelettets delar med hjälp av skelettet hon fått att öva med.


Sedan... slutprov nummer ett!


       


Men trots oron och tvivlet de hade lyckades otroligt nog alla tre spika sina prov! Det här skulle firas, och varför inte med att gå på bålpartyt som Harold Assange hade ikväll?


 


Det var en kul kväll med musik...


 


Keg stands...


 


Och galenskap. Heather skyllde på att hon blev utmanad att streaka.

Martin Keller ringde henne också och bjöd ut henne.


   


"Aldrig", sa Heather. "Du är min systers ex, vad tror du om mig?" Hon lade på.


Som sagt var det en kul kväll. Åtminstone...


 


Tills polisen kom.


 


Och arresterade Heather för att streaka.


 


Det var minst sagt pinsamt för henne, men som tur var räckte det med en varning och lite böter.


 

Presentation


Hej och välkommen till min simsblogg Thesimswings!

Här hittar du bland annat berättelser, fusk, nedladdningstips, fakta och nyheter. Klicka nedanför för att läsa mer om mig!

Kategorier

Omröstning

Vem i Universitetsäventyr vill du se mer av?
 Heather
 Georgia
 Skyler
 Jag vill inte se mer av någon

Expansioner & Prylpaket

✿ The Sims 3
✿ Destination Världen
✿ Kvällsnöjen
✿ Årstider
✿ Universitetsliv
✿ Semesterparadis

 

✿ Stadsliv
✿ Sovrum & Badrum

Mina Världar

✿ Sunset Valley
✿ Riverview
✿ Barnacle bay
✿ Sunlit tides
✿ Hidden springs
✿ Bridgeport
✿ Isla Paradiso

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Undrar du något?

12 besvarade frågor

Länkar

Länkar kommer

Skriv en hälsning

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Copyright Info

Ville bara påminna om att jag inte äger något av The Sims 3, det är ett varumärke som tillhör Electronic Arts Inc.

 

Bilder och texter i bloggen tillhör dock, om jag inte skriver något annat, mig själv och är tagna i mitt spel, och får därför inte kopieras utan tillstånd.


Ovido - Quiz & Flashcards