thesimswings

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av thesimswings - 13 mars 2014 19:26

Så hade dagen kommit. Den där sista dagen, med de absolut sista proven. Och vad skulle hända sedan?
Examen. Jobb,  relationer, familj. Livet.
Tankar ovanligt djupa för att vara hon fyllde Heather när hon vaknade på fredagsmorgonen.


 


Hon snabbpluggade lite innan provet, för att vara på den säkra sidan.


Sedan var det tenta - och gissa vad? Alla tre spikade sina slutprov!


   


Och därmed var det slut på lektionerna och föreläsningarna på universitetet. Det enda som fanns kvar nu var det som alla väntat på under terminen, nämligen examen och betygskorten, som skulle dyka upp när som helst.


Så dök de upp...


     


Georgia och Skyler fick båda två perfekta medelbetyg, och Heather fick ett VG, vilket inte heller är illa.


   


Och senare under dagen var det dags för examenceremonin.



Eftersom att de tagit examen fick alla tre varsin ny egenskap. Georgia blev geni, Heather snobb och Skyler stjärnkvalitet.


         


Och med dessa bilder är Heather, Georgia och Skylers universitetsäventyr över.
Frågan är vad framtiden har att erbjuda dem. Svaren får ni kanske fortare än ni anar...

Av thesimswings - 13 mars 2014 12:15

Så, moving on to nästa expansion och döden som följer med den: vampyrdöden. Nej, jag kanske inte tar expansionerna i helt rätt ordning men det spelar ingen roll. Dessutom har jag som bekant inte alla expansioner, så jag börjar med de kan kan ta egna bilder till. I alla fall, med Kvällsnöjen kom en ny död, vilken gäller vampyrer som dör av törst.

 


Oroa dig inte, vampyrer dör inte bara sådär, det är som när vanliga simmar svälter, det hinner gå väldigt lång tid innan och du får flera meddelanden och humöreffekter:


   


När dessa två dyker upp är det dock dags att göra något åt det fort!
Dricker din vampyr inte blod eller plasma inom kort kommer den att avlida.


 


 


Spöket av en sim som dött av törst är svart och rött, med ett rött, pulserande ljus inuti.


 


Gravstenens bild föreställer en fladdermus, även om det är svårt att se på bilden.

Presentation


Hej och välkommen till min simsblogg Thesimswings!

Här hittar du bland annat berättelser, fusk, nedladdningstips, fakta och nyheter. Klicka nedanför för att läsa mer om mig!

Kategorier

Omröstning

Vem i Universitetsäventyr vill du se mer av?
 Heather
 Georgia
 Skyler
 Jag vill inte se mer av någon

Expansioner & Prylpaket

✿ The Sims 3
✿ Destination Världen
✿ Kvällsnöjen
✿ Årstider
✿ Universitetsliv
✿ Semesterparadis

 

✿ Stadsliv
✿ Sovrum & Badrum

Mina Världar

✿ Sunset Valley
✿ Riverview
✿ Barnacle bay
✿ Sunlit tides
✿ Hidden springs
✿ Bridgeport
✿ Isla Paradiso

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Undrar du något?

12 besvarade frågor

Länkar

Länkar kommer

Skriv en hälsning

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Copyright Info

Ville bara påminna om att jag inte äger något av The Sims 3, det är ett varumärke som tillhör Electronic Arts Inc.

 

Bilder och texter i bloggen tillhör dock, om jag inte skriver något annat, mig själv och är tagna i mitt spel, och får därför inte kopieras utan tillstånd.


Ovido - Quiz & Flashcards