thesimswings

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av thesimswings - 16 mars 2014 16:30

Nedladdningstips igen då, och gissa vad? Jag höll vad jag lovade, denna gången är det inte från thesimsresource, utan från en sida jag nyligen upptäckte och som verkar bra, nämligen Augusto Sims Studio. Denna gång tipsar jag om den första outfiten jag laddade ner därifrån:


   

Outfiten tillhör Augusto Sims Studio och bilden är min.
När du klickar på Ladda ner får du med både sims3pack och packade-fil, så att du själv kan välja hur du vill installera den!


Outfiten hittar du Här

Av thesimswings - 16 mars 2014 16:00

När Camryn Seabreeze slog upp ögonen på tisdagsmorgonen sken solen rätt in i dem. Av någon anledning påminde solen henne om hennes hotelldrömmar, och hon bestämde sig för att det inte fanns någon tid att förlora; idag skulle hon skaffa ett jobb.

 

Hon visste dock inte vilken slags jobb hon ville ha. En sak visste hon i alla fall, nämligen att det kostar att äga ett hotell, så något deltidsjobb skulle det nog inte bli.


Hon startade datorn och letade runt efter ett jobb som kunde passa henne. Hon ville ha ett viktigt men kul jobb, inte som servitris utan något större...

 

Bingo! Livräddare!

 

Hon ringde och kollade om det fanns några lediga jobb kvar, och det fanns det! Vips, så hade Camryn ett jobb!
Hon skulle börja dagen därpå, men för att vara en bra livräddare måste man ha den atletiska färdigheten, så Camryn tog en simtur utanför husbåten.

   

Och efter det övade hon sin karisma framför spegeln.

 

Sedan var det hög tid att gå och lägga sig, för nästa dag var det dags att gå till jobbet för första gången, och Camryn var lite nervös.

 

Det var bara en enda människa på stranden när hon kom dit, så hon slog sig ner på en stol och höll utkik.

 

Men plötsligt hördes ett rop på hjälp från vattnet! Det var dags att rycka in!

     

Camryn hjälpte kvinnan in till stranden, och till hennes lättnad var hon oskadd. "Tack, du är den bästa livräddaren någonsin!" sa kvinnan, och Camryn kände sig väldigt nöjd med sig själv.

 

Inget mer hände under eftermiddagen, förutom att Angeline ringde när hon slutat och frågade hur det hade gått. De pratade en stund och sedan gick Camryn hem.


 

Av thesimswings - 16 mars 2014 12:19

Hej på er!


Jag tänkte att jag skulle skriva och berätta hur dagen kommer att se ut. En till del av Sandslott är så gott som klar, texten är skriven och bilderna tagna. Det enda problemet är att jag inte kan få ihop dem, för jag är inte hemma just nu och där jag är har jag för dålig internetanslutning för att kunna ladda upp bilder. De bra nyheterna är att jag kommer hem senare i eftermiddag, runt tre, fyra någon gång, och då kommer det att gå rätt snabbt att göra klart delen så någonstans där kommer det att publiceras.


Medan jag är kvar här ska jag försöka skriva ett par inlägg, men som ni vet använder jag nästan alltid bilder, så ni får vänta med att läsa dessa inlägg tills i eftermiddag, såvida inte min internetanslutning blir bättre :/


Tja, när jag ändå är här vill jag också passa på att tacka er 70 (?!) personer som besökt min blogg under mars, det är helt otroligt många, mycket fler än jag trodde skulle besöka bloggen någonsin. Dessutom har drygt halva månaden gått, så fler kanske ni hinner bli, det hoppas jag. Tack så mycket för att ni tar er tid att läsa och uppskatta, fortsätt så. Och som vanligt, är du här och läser detta, lämna en kommentar eller fråga eller kanske delta i min nya omröstning om vilken av tjejerna från Universitetsäventyr du vill se mer av (i en Vad hände sedan?)


Håll ut tills i eftermiddag!


/Wings

Presentation


Hej och välkommen till min simsblogg Thesimswings!

Här hittar du bland annat berättelser, fusk, nedladdningstips, fakta och nyheter. Klicka nedanför för att läsa mer om mig!

Kategorier

Omröstning

Vem i Universitetsäventyr vill du se mer av?
 Heather
 Georgia
 Skyler
 Jag vill inte se mer av någon

Expansioner & Prylpaket

✿ The Sims 3
✿ Destination Världen
✿ Kvällsnöjen
✿ Årstider
✿ Universitetsliv
✿ Semesterparadis

 

✿ Stadsliv
✿ Sovrum & Badrum

Mina Världar

✿ Sunset Valley
✿ Riverview
✿ Barnacle bay
✿ Sunlit tides
✿ Hidden springs
✿ Bridgeport
✿ Isla Paradiso

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Undrar du något?

12 besvarade frågor

Länkar

Länkar kommer

Skriv en hälsning

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Copyright Info

Ville bara påminna om att jag inte äger något av The Sims 3, det är ett varumärke som tillhör Electronic Arts Inc.

 

Bilder och texter i bloggen tillhör dock, om jag inte skriver något annat, mig själv och är tagna i mitt spel, och får därför inte kopieras utan tillstånd.


Ovido - Quiz & Flashcards