thesimswings

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av thesimswings - 19 mars 2014 20:31

Hej!


Som flera av er kanske märkt har bloggen ändrat utseende lite under eftermiddagen, vilket beror på att jag tänkte försöka snygga till den (med betoning på försöka). Jag vile försöka få det att se lite profsigt ut, vilket det inte riktigt gör för tillfället, men man kan ju inte vara bra på allt. Förhoppningsvis skriver jag bättre än designar, för jag gör bakgrundsbilderna mm själv och därför blir det som det blir... haha. I alla fall, jag mixtrar lite med bilderna och så får vi se hur det blir!


Förresten, en kul grej som jag helt glömde bort var att bloggen igår fyllde en månad! (Yay) För mig känns det som att jag haft den för evigt, det känns jättelänge sedan jag skapade bloggen, ivrig och förväntansfull, och jag håller igång fortfarande och likaså gör ni, som fortsätter titta in, vilket är hur kul som helst. Så vill ni gratta bloggen i efterskott, lämna en kommentar eller så, eller delta kanske i den nya omröstningen? Kom även ihåg att tipsa vänner om bloggen och varför inte önska en sim när du ändå är här, så kanske din önskesim dyker upp i Månadens sim?


Det var allt jag ville säga, nu ska jag fortsätta försöka få ihop en header! Håll ut tills imorgon, flera inlägg kommer under eftermiddagen!


/Wings

Av thesimswings - 19 mars 2014 14:15

Eftersom att torsdagen var Camryns sista lediga dag innan Olive skulle fylla år bestämde hon sig för att ta med dottern på en utflykt den dagen. Men innan de gav sig av bestämde hon sig för att kolla vädret.


   


Till sin besvikelse såg det ut som att det skulle bli en kall och regnig dag, men när hon kastade en blick ut genom fönstret och på termometern verkade väderleksrapporten inte stämma alls, ute var det ju sol och nästan 30 grader varmt!


 


"Ska vi på utflykt idag då?" frågade Camryn dottern.


 


Olive skrattade förtjust, och Camryn tog det som ett ja. De tog en taxibåt till en av de många stränderna i Isla Paradiso.


 


Och gick den sista biten.


 


Och sedan var de framme vid stranden! De var ute i tid, så inga andra hade hunnit dit än.


 


Camryn började med att sola sig lite, och innan rafsade hon ihop en liten sandhög som Olive kunde leka med.


 


Först läste hon lite...


 


Och sedan tog hon en liten tupplur, det var så hemskt skönt.


 


Sedan började Olive tröttna, nu ville hon leka med sin mamma. Camryn bestämde sig för att bygga en sandslott.


 


 


Det tyckte Olive var hur kul som helst att titta på. Efter en stund var båda två dock alldeles sandiga, så det var bäst att bada lite.


 

 


Båda två tyckte att det var jätteroligt.


 


Olive älskade att bli nerdoppad i vattnet, och hon applåderade varje gång Camryn lyfte upp henne.


 

Det var en riktigt rolig utflykt.


Presentation


Hej och välkommen till min simsblogg Thesimswings!

Här hittar du bland annat berättelser, fusk, nedladdningstips, fakta och nyheter. Klicka nedanför för att läsa mer om mig!

Kategorier

Omröstning

Vem i Universitetsäventyr vill du se mer av?
 Heather
 Georgia
 Skyler
 Jag vill inte se mer av någon

Expansioner & Prylpaket

✿ The Sims 3
✿ Destination Världen
✿ Kvällsnöjen
✿ Årstider
✿ Universitetsliv
✿ Semesterparadis

 

✿ Stadsliv
✿ Sovrum & Badrum

Mina Världar

✿ Sunset Valley
✿ Riverview
✿ Barnacle bay
✿ Sunlit tides
✿ Hidden springs
✿ Bridgeport
✿ Isla Paradiso

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Undrar du något?

12 besvarade frågor

Länkar

Länkar kommer

Skriv en hälsning

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Copyright Info

Ville bara påminna om att jag inte äger något av The Sims 3, det är ett varumärke som tillhör Electronic Arts Inc.

 

Bilder och texter i bloggen tillhör dock, om jag inte skriver något annat, mig själv och är tagna i mitt spel, och får därför inte kopieras utan tillstånd.


Ovido - Quiz & Flashcards