thesimswings

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av thesimswings - 31 mars 2014 14:15

Så blev det måndag och det var dags för Olives första skoldag! På morgonen var hon rätt nervös, men hon lyckades i alla fall hitta till skolan på cykel, och hon kom i tid.


       


Kolla på skolan i Isla Paradiso, jag tycker att den är hur fin som helst!


I skolan träffade Olive en ny kompis som hette Michael.


 


Han kom hem till henne efter skolan, och självklart tog han sin vattenskoter.


 


De pluggade och lekte lite dagare innan det var dags att gå hem.


   


De hann dock inte klart med läxorna, så nästa morgon hjälpte Camryn till.


   


Under kvällen kände sig Olive illamående och sjösjuk, vilket egentligen inte är konstigt när man bor på en båt.


   


Camryn märkte det och berättade att hon också varit lite sjösjuk.


 


"Vad säger du om att vi tar in på ett hotell på fast mark ett par dagar?" föreslog hon.

Det tyckte Olive var en bra idé.


 

Presentation


Hej och välkommen till min simsblogg Thesimswings!

Här hittar du bland annat berättelser, fusk, nedladdningstips, fakta och nyheter. Klicka nedanför för att läsa mer om mig!

Kategorier

Omröstning

Vem i Universitetsäventyr vill du se mer av?
 Heather
 Georgia
 Skyler
 Jag vill inte se mer av någon

Expansioner & Prylpaket

✿ The Sims 3
✿ Destination Världen
✿ Kvällsnöjen
✿ Årstider
✿ Universitetsliv
✿ Semesterparadis

 

✿ Stadsliv
✿ Sovrum & Badrum

Mina Världar

✿ Sunset Valley
✿ Riverview
✿ Barnacle bay
✿ Sunlit tides
✿ Hidden springs
✿ Bridgeport
✿ Isla Paradiso

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Undrar du något?

12 besvarade frågor

Länkar

Länkar kommer

Skriv en hälsning

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Copyright Info

Ville bara påminna om att jag inte äger något av The Sims 3, det är ett varumärke som tillhör Electronic Arts Inc.

 

Bilder och texter i bloggen tillhör dock, om jag inte skriver något annat, mig själv och är tagna i mitt spel, och får därför inte kopieras utan tillstånd.


Ovido - Quiz & Flashcards