thesimswings

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av thesimswings - 18 mars 2014 16:15

Ett till inlägg om död och spöken alltså, denna gång handlar det om Universitetsliv och de två nya sätten att dö som följde med.


Död genom trubbigt våld


Simmar kan dö genom trubbigt våld antingen genom att klämmas till döds i en av de hopfällbara sängar som följer med expansionen, eller genom att få en automat över sig när simmen skakar och knuffar på den.


    


Spöket av en sim som dött av trubbigt våld är rödrosa och dessutom flyger det fjädrar runt dem ibland.


Död genom utspel


Som det kanske hörs på namnet så dör en sim genom utspel under en demonstration. Självklart dör inte alla simmar som demonstrerar, det är väldigt ovanligt, men ibland händer det.


           


Spöket av en sim död genom utspel är grönt och ibland flyger det runt tecken runt dem.
(De sorters tecken de ropar ut i demonstrationer.)

Av thesimswings - 18 mars 2014 15:56

Hej på er!


Japp, ännu ett spontant inlägg. Det får man ta ibland.


Men jag ville bara fråga var ni allihop kom ifrån. Jag menar, jag ska inte överdriva nu, det är inte så att jag har flera hundra besökare helt plötsligt, men jag upptäckte precis att Thesimswings den här månaden har haft totalt 90 unika besökare! 90! Andra månaden!


De flesta kanske fnyser åt det, vad vet jag, men för mig är det helt otroligt! Jag menar, det är fortfarande bara ett par personer som självmant tittar in varje dag, men tack vare rampljuset (japp, ni har antagligen sett mig där en del, hehe) så har fler personer hittat hit, och jag hoppas att ni trivs. Och mars månad är inte slut än heller, det finnas gott om tid för fler besökare att hitta till min lilla simsblogg. Det återstår ungefär en och en halv vecka av den här månaden, och att nå hundra besökare skulle vara helt fantastiskt, tycker jag, och det är dessutom inte omöjligt.


Därför tänkte jag att det inte bara ska gynna mig själv att nå hundra besökare, utan är det så att jag lyckas med det så tänkte jag göra något speciellt av er, men vad har jag inte helt fastslagit än. Kanske gör jag en speciell 100-Besökare-sim som ni sedan kan ladda ner, kanske någon slags tävling eller kanske något annat kul.


Lämna förslag i kommentarerna, och vill du ha till exempel en sim eller tävling, ge gärna förslag på stil på simmen och tema/pris till tävlingen! Och glöm inte, tipsa andra om bloggen, det lönar er själva också! Uppdatering om hur det blir borde komma inom ett par dagar!


Håll ut tills dess!


/Wings

Presentation


Hej och välkommen till min simsblogg Thesimswings!

Här hittar du bland annat berättelser, fusk, nedladdningstips, fakta och nyheter. Klicka nedanför för att läsa mer om mig!

Kategorier

Omröstning

Vem i Universitetsäventyr vill du se mer av?
 Heather
 Georgia
 Skyler
 Jag vill inte se mer av någon

Expansioner & Prylpaket

✿ The Sims 3
✿ Destination Världen
✿ Kvällsnöjen
✿ Årstider
✿ Universitetsliv
✿ Semesterparadis

 

✿ Stadsliv
✿ Sovrum & Badrum

Mina Världar

✿ Sunset Valley
✿ Riverview
✿ Barnacle bay
✿ Sunlit tides
✿ Hidden springs
✿ Bridgeport
✿ Isla Paradiso

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Undrar du något?

12 besvarade frågor

Länkar

Länkar kommer

Skriv en hälsning

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Copyright Info

Ville bara påminna om att jag inte äger något av The Sims 3, det är ett varumärke som tillhör Electronic Arts Inc.

 

Bilder och texter i bloggen tillhör dock, om jag inte skriver något annat, mig själv och är tagna i mitt spel, och får därför inte kopieras utan tillstånd.


Ovido - Quiz & Flashcards