thesimswings

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av thesimswings - 14 mars 2014 15:30

Hej folk därute,

Jag fick en liten stund över, för kort för ett riktigt The Sims 3-inlägg men perfekt för infon jag tänkte ge er nu. Fler riktiga inlägg borde komma upp senare under dagen.


I alla fall, som ni nog vet är Universitetsäventyr slut nu, åtminstone för den här gången, och nu behöver jag er hjälp att bestämma vad nästa berättelse ska handla om, för jag vill börja med den så snabbt som möjligt. Det kan jag dock inte göra förrän omröstningen har en ledare, för i skrivande stund har alla alternativ (utom Något Annat som inte har några alls) lika många röster.


Men självklart kan jag inte vänta hur länge som helst på ett resultat, och därför skriver jag detta så att ni har koll. Om inte omröstningen har en ledare innan fredag, alltså nästa vecka, bestämmer jag själv hur det blir, så har du inte röstat än, gör det! Det spelar ingen som helst roll om du bara tittar förbi en kortis på bloggen eller är en trogen läsare, jag vill ändå ha din åsikt!


Vad händer om jag bestämmer då?
Jag tror att många har tyckt om Universitetsäventyr, och därför kommer jag nog förr eller senare göra en berättelse om vad som hände sedan. Får jag bestämma kommer denna berättelse dock inte på en gång, får jag välja skriver jag en annat berättelse ett dag, om Semesterparadis eller Kvällsnöjen eller så, så att ni får smälta Universitetsäventyr ett tag. När nästa berättelse är klar kanske Universitetsäventyr - Vad hände sedan? börjar publiceras, för då känns det ju verkligen som att det gått ett tag, och det tror jag kan vara bra. Men som sagt, era åsikter kommer först, så RÖSTA NU om du inte redan gjort det.


När du ändå här här kan du väl lämna en kommentar eller fråga eller så, det är alltid lika kul att se! :) Och under veckan kommer bloggen att uppdateras som vanligt, bara inte med berättelsedelar utan annat, som fakta, guider och nyheter. Om du inte vill vänta hela veckan, som sagt... RÖSTA (Vadå tjatig?)


Nästa berättelse påbörjas så snart som möjligt efter att omröstningen fått en vinnare. Håll ut tills dess!


/Wings

Presentation


Hej och välkommen till min simsblogg Thesimswings!

Här hittar du bland annat berättelser, fusk, nedladdningstips, fakta och nyheter. Klicka nedanför för att läsa mer om mig!

Kategorier

Omröstning

Vem i Universitetsäventyr vill du se mer av?
 Heather
 Georgia
 Skyler
 Jag vill inte se mer av någon

Expansioner & Prylpaket

✿ The Sims 3
✿ Destination Världen
✿ Kvällsnöjen
✿ Årstider
✿ Universitetsliv
✿ Semesterparadis

 

✿ Stadsliv
✿ Sovrum & Badrum

Mina Världar

✿ Sunset Valley
✿ Riverview
✿ Barnacle bay
✿ Sunlit tides
✿ Hidden springs
✿ Bridgeport
✿ Isla Paradiso

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Undrar du något?

12 besvarade frågor

Länkar

Länkar kommer

Skriv en hälsning

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Copyright Info

Ville bara påminna om att jag inte äger något av The Sims 3, det är ett varumärke som tillhör Electronic Arts Inc.

 

Bilder och texter i bloggen tillhör dock, om jag inte skriver något annat, mig själv och är tagna i mitt spel, och får därför inte kopieras utan tillstånd.


Ovido - Quiz & Flashcards