thesimswings

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av thesimswings - 12 mars 2014 16:45

Så snabbt tiden går, tänkte Heather när hon vaknade. Idag var det torsdag igen, och det betydde plugga, plugga och plugga lite till, för dagen efter var det dags för slutproven, och nu var Heather, Skyler och Georgis säkra på att de skulle ta examen om de klarade av proven.

Så lite press var det.


 


När Georgia vaknade på torsdagsmorgonen slog det henne att hon borde börja göra lite mer nördiga saker om hon ville komma långt inom den sociala gruppen.


Trots att hon inte läst en enda serietidning, inte spelat en enda timme onlinetv-spel och inte heller läst en ende serietidning hade hon på något sätt kommit halvvägs, hon var på nivå fem, och idag skulle hon ta tag i det, bestämde hon. Så mycket hon hann, i alla fall.


     

Så innan lektionen kopplade hon upp sig och spelade lite onlinetv-spel med Harold Assange, vilket var rätt kul.



Fast inte fullt lika kul när hon förlorade.


Efter lektionen åkte hon till Stoffes Serier, praktiskt taget samlingsstället för nördar där man kunde spela arkadspel, köpa serietidningar, spela tv-spel och allt möjligt.


 


Det var ett ställe som passade Georgia perfekt.


   


Hon hittade flera bra serietidningar att läsa.


   


Och hittade en kille hon utmanade på frågesport. Det var rätt roligt, men svårt...


 


Till slut var hon dock tvungen att se sig besegrad, även om det var jämnt.


 


Sedan spelade hon lite arkadspel, Strykande Skuggor var hennes favorit.


 


Utanför butiken hittade hon en godisautomat, och självklart var hon tvungen att knuffa och skaka för att försöka få ut gratis godis.


 


Till slut lyckades hon faktiskt på ut en nougatbit, som hon nöjt tuggade i sig.


 


Skyler ringde upp Lyle på eftermiddagen, eftersom att hon hade dåligt samvete över grälet kvällen innan och varken hade sett eller hört från honom under dagen.


 


"Hm... Lyle?" sa hon när det klickade i luren.

"Skyler", sa Lyle i andra änden.
"Hej", sa Skyler försiktigt. "Jag ville bara säga förlåt för igår."
"Jag skulle precis ringa och säga det samma", sa Lyle.


 


Skyler andades lättad ut. "Verkligen?" sa hon. "Vad bra. Så... allt är bra mellan oss igen. va?"
"Absolut", sa Lyle. "Lycka till på proven om vi inte ses innan dess."
"Du med", sa Skyler och lade på. Nu kunde hon andas igen.  


Av thesimswings - 12 mars 2014 10:15

Det var längesedan (eller ett par dagar sedan i alla fall...) jag skrev ett nedladdningstips, så här kommer ett!

Denna gång tänkte jag tipsa om hur du kan ge din sim lite rebellisk look med hjälp av ett par ögonbryn och piercings.


   

Piercingarna hittar du under Kläder-Accessorarer (Ögonbryn på sitt vanliga ställe)


Ögonbrynen kan du välja om du vill ladda ner utan rakning, med höger rakad, vänster rakad eller båda.
Ladda ner ett set med alla versioner Här
Välj vilken version du vill ha Här
Ladda ner piercingen Här
Den finns även i ett set med en annan piercing Här


Just det, piercingarna och ögonbrynen tillhör thesimsresource.
(Ja, nästa gång ska jag försöka hitta från ett annat ställe.)

Presentation


Hej och välkommen till min simsblogg Thesimswings!

Här hittar du bland annat berättelser, fusk, nedladdningstips, fakta och nyheter. Klicka nedanför för att läsa mer om mig!

Kategorier

Omröstning

Vem i Universitetsäventyr vill du se mer av?
 Heather
 Georgia
 Skyler
 Jag vill inte se mer av någon

Expansioner & Prylpaket

✿ The Sims 3
✿ Destination Världen
✿ Kvällsnöjen
✿ Årstider
✿ Universitetsliv
✿ Semesterparadis

 

✿ Stadsliv
✿ Sovrum & Badrum

Mina Världar

✿ Sunset Valley
✿ Riverview
✿ Barnacle bay
✿ Sunlit tides
✿ Hidden springs
✿ Bridgeport
✿ Isla Paradiso

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Undrar du något?

12 besvarade frågor

Länkar

Länkar kommer

Skriv en hälsning

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Copyright Info

Ville bara påminna om att jag inte äger något av The Sims 3, det är ett varumärke som tillhör Electronic Arts Inc.

 

Bilder och texter i bloggen tillhör dock, om jag inte skriver något annat, mig själv och är tagna i mitt spel, och får därför inte kopieras utan tillstånd.


Ovido - Quiz & Flashcards