thesimswings

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av thesimswings - 8 mars 2014 16:21

Hej hopp!


Jag tänkte typ fira 30+ besökare på bloggen för mars med att skapa en ny kategori till bloggen, Månadens sim. Jag antar att ni kan gissa er till ungefär vad det är, men jag ska berätta ändå.


Det går helt enkelt ut på att jag varje månad gör minst en sim för bloggens skull, beskriver hen i ett inlägg och laddar upp den på mediafire så att ni kan ladda ner simmen till ert spel! Så här är första månadens sim:


        

        


 Pauline Turnbull      


Egenskaper: Hopplös romantiker, Ivrig, Familjeinriktad, Gröna fingrar, God

Ålder: Ungdom


Pauline klär sig säkrare och tuffare än hon känner sig, och när de ser på henne tror många att Pauline är säker på sig själv och utåtriktad, men det stämmer inte. Pauline är ganska blyg och håller sig med sina bekanta när hon kan, hon vill kunna skaffa nya vänner men vågar inte ta första steget. Under sin uppväxt hade Pauline några få, nära vänner, och de är fortfarande hennes enda. Pauline är en god sim och älskar känslan av att ha gjort en god gärning, så många sådana gör hon. Hon drömmer också i hemlighet om att träffa den rätte och få en stor, lycklig familj. Då vill hon ha ett stort, fint hus med stor trädgård som hon kan arbeta i, för hon har gröna fingrar och älskar att vara utomhus. Paulines önskan i livet är att ha en stor familj, hon har ingen speciell karriär hon vill uppnå, utan om hon träffar den rätte har hon inget emot att vara hemmafru. Hon hoppas på att hennes yttre ska kunna dra till sig den rätte, och under tiden jobbar hon på att få insidan som hon vill ha den.



Ladda ner Pauline Turnbull Här


Så vad tyckte ni? Verkar detta som en kul idé eller bara som något onödigt som tar upp bloggen? Lämna en kommentar och let me know!


/Wings

Av thesimswings - 8 mars 2014 13:24

Morgonen därpå kom betygskorten.


     


Och vad stod det?
"Så nära!" utbrast alla tre när de såg sina betyg. 42 av 48 poäng avklarade, 6 poäng ifrån en examen. Det var bara att bita ihop, även om det var lite besvikna miner.

Detta betydde att de skulle behöva gå en termin till, men 6 poäng är lätt att läsa ikapp, så den sista terminen skulle de inte behöva lika många lektioner för att klara sig. Därigenom skulle de få mycket mer fritid, mycket mer tid att öva upp sina färdigheter, plugga eller klättra till de högsta nivåerna i sina sociala grupper, som speciellt Skyler inte var långt ifrån nu.


Så fort de kommit hem var det alltså bara att skriva in sig på nytt, och så var de tillbaka på universitetet. Den här gången flyttade de in i en annan studentkorridor, Henryaulan.


 


Till Georgias stora lycka bodde de nu i samma korridor som Leon Shegan, men även hans exflickvän, Lizzie vilket gjorde det hela lite mer obekvämt. Heather upptäckte att Blake Lewis, killen hon trott var Sam den där gången på Leon Shegans fest, också bodde med dem, så det blev lite blandade känslor, även om han inte verkade känna igen henne.


De andra som bodde i Henryaulan var nörden Holly och sportfånen Jacob.


 


Georgia ville inte verka svartsjuk, därför höll hon tankarna om blicken Lizzie gav Leon när de möttes igen för sig själv, även om det sett ut som att hon velat ha honom tillbaka. Och så vitt Georgia var det Lizzie som gjort slut med Leon, men hon verkade inte ha träffat någon ny sedan dess.


 


Snart var det dags att gå på välkomstmöte igen. Georgia och Heather tänkte bara hänga där lite, men Skyler hade plan på att försöka hitta någon som kunde hjälpa henne med några delar av rebellmedlemskapet hon inte testat än, som hur hon kunde sälja provsvar och få tag på örter.


 


Hon frågade en kille som hette Rex, som hon visste var rebell.
"Jag vet inte själv", svarade han. "Men jag vet vem som vet. Den bäste av rebellerna. Jag kan presentera dig för honom."

Det behövdes dock inte...


 


...för den bästa av rebellerna visade sig vara Lyle. Igen.
"Allvarligt?" sa Skyler till honom. "Är det bara du som kan hjälpa mig?"
"Jag sa ju att jag hade koll på sådant, gullet", sa Lyle retsamt. "Så vill du bli en rebell, håll dig till mig. Jag kan lära dig allt jag kan."
Skyler suckade bara.


 


Det slog gnistor mellan Heather och Dylan, en kille hon träffade på mötet.


 

(Ignorera badkläderna, vet inte varför!)

Han verkade intresserad av henne, och hon av honom.


...Åtminstone tills hon insåg att det var hennes nye lärare!     

Av thesimswings - 8 mars 2014 09:30

God morgon folk!

Vet att det är en hel del nedladdningstips just nu, men vad gör det, right? Denna gång, hår och festklänning till ungdom och äldre:


     


Vem kan gissa var de är från? Just det. Thesimsresource. Men det är inget fel på det, jag gillar verkligen cc från den sidan just nu! Hår & Klänning tillhör som vanligt thesimsresource och bilderna moi!


Ladda ner:


Hår: Här

Klänning: Här


Håret finns även som set, då du får det för både barn och ungom-uppåt. Ladda ner det Här



Presentation


Hej och välkommen till min simsblogg Thesimswings!

Här hittar du bland annat berättelser, fusk, nedladdningstips, fakta och nyheter. Klicka nedanför för att läsa mer om mig!

Kategorier

Omröstning

Vem i Universitetsäventyr vill du se mer av?
 Heather
 Georgia
 Skyler
 Jag vill inte se mer av någon

Expansioner & Prylpaket

✿ The Sims 3
✿ Destination Världen
✿ Kvällsnöjen
✿ Årstider
✿ Universitetsliv
✿ Semesterparadis

 

✿ Stadsliv
✿ Sovrum & Badrum

Mina Världar

✿ Sunset Valley
✿ Riverview
✿ Barnacle bay
✿ Sunlit tides
✿ Hidden springs
✿ Bridgeport
✿ Isla Paradiso

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Undrar du något?

12 besvarade frågor

Länkar

Länkar kommer

Skriv en hälsning

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Copyright Info

Ville bara påminna om att jag inte äger något av The Sims 3, det är ett varumärke som tillhör Electronic Arts Inc.

 

Bilder och texter i bloggen tillhör dock, om jag inte skriver något annat, mig själv och är tagna i mitt spel, och får därför inte kopieras utan tillstånd.


Ovido - Quiz & Flashcards