thesimswings

Alla inlägg den 30 mars 2014

Av thesimswings - 30 mars 2014 12:15

Hej kära vingar!


Jag håller vad jag lovar, och här är äntligen familjen jag lovade att ladda upp om jag fick 100 besökare i mars! Det känns fortfarande väldigt kul, men i skrivande stund har jag nästa 150! Wow! I alla fall, här är lite bilder och beskrivningar.


 


                  


(Japp, vet att bilderna sitter extremt konstigt och att badklädbilden är större än resten, men vad man kan säga, min dator gillar mig inte idag.)


       

       


Victor Hamilton & Erin Hamilton


Föräldrarna Hamilton träffades på universitetet som unga, och strax efter att de kom en därifrån gifte de sig och snart föddes barets äldsta son, Jack. Varken Victor eller Erin var direkt beredda på familjelivet men de har lyckats hålla ihop hittills även om de är unga. Ett par år efter Jack föddes dottern Lara, och efter henne bestämde sig Victor och Erin för att vänta lite med fler barn och satsa på karriärerna ett tag. Victor är smart ochfantasifull och vill bli superspion inom poliskåren medan den kreativa Erin vill satsa på att bli journalist.


     

     

     

      


Jack & Lara Hamilton


Jack är nybliven tonåring och han går sin egen väg, gör och säger vad han vill, även till sin familj vilket ger upphov till bråk ganska ofta, både med föräldrarna och med lillasyster, som Jack annars inte har något emot. Han ser inte speciellt långt framåt och har inte funderat på vad han vill bli när han blir stor. Lara är den söta lillasystern som är snäll och omtänksam och duktig i skolan - hon gör sitt bästa i alla fall. När det gäller storebror är hon dock inte alltid lika snäll, men syskonbråket tycker hon hör till.


Japp, där har ni en massa bilder och några små beskrivningar, det mesta får ni bestämma själva när det gäller familjens framtid, blir det karriärer eller fler barn, och hur blir framtiden för Jack och Lara?


Ladda ner familjen Hamilton Här

Presentation


Hej och välkommen till min simsblogg Thesimswings!

Här hittar du bland annat berättelser, fusk, nedladdningstips, fakta och nyheter. Klicka nedanför för att läsa mer om mig!

Kategorier

Omröstning

Vem i Universitetsäventyr vill du se mer av?
 Heather
 Georgia
 Skyler
 Jag vill inte se mer av någon

Expansioner & Prylpaket

✿ The Sims 3
✿ Destination Världen
✿ Kvällsnöjen
✿ Årstider
✿ Universitetsliv
✿ Semesterparadis

 

✿ Stadsliv
✿ Sovrum & Badrum

Mina Världar

✿ Sunset Valley
✿ Riverview
✿ Barnacle bay
✿ Sunlit tides
✿ Hidden springs
✿ Bridgeport
✿ Isla Paradiso

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Undrar du något?

12 besvarade frågor

Länkar

Länkar kommer

Skriv en hälsning

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Copyright Info

Ville bara påminna om att jag inte äger något av The Sims 3, det är ett varumärke som tillhör Electronic Arts Inc.

 

Bilder och texter i bloggen tillhör dock, om jag inte skriver något annat, mig själv och är tagna i mitt spel, och får därför inte kopieras utan tillstånd.


Ovido - Quiz & Flashcards