thesimswings

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av thesimswings - 6 mars 2014 21:28

Hej på er!


Jag ville bara be om ursäkt för rätt dåliga uppdateringar under onsdag och torsdag. Det har berott på dels att jag har haft mycket att göra, med ett par prov och en del läxor, och så lite liv också... Idag kom jag hem runt sju och jag har ändå lyckats få upp två inlägg förutom det här, så försöker gör jag i alla fall. Igår kom jag hem ännu senare vilket ledde till bara ett inlägg, och det är jag ledsen för.


Imorgon och framöver borde det däremot bli inlägg som vanligt, under förutsättning att mitt internet funkar som det ska. Det var nära att del 13 av universitetsäventyr inte kom upp, först crashade mitt internet, men som tur var kunde jag dela ut med mobilen, och sedan, när jag skulle spara det eftersom att jag hunnit rätt långt, kom det upp nåt felmeddelande och så försvann hela inlägget och jag fick börja om igen. Yaay...


Jag fick upp det till sist i alla fall, så det är bäst för er att ni gillar det! Haha, nej då. Men mer inlägg kommer imorgon eftermiddag! Håll ut tills dess!


/Wings

Av thesimswings - 6 mars 2014 21:15

Så blev det torsdag, dagen innan fredagen. Den kommande fredagen var dock speciell, det var dags för andra terminens sluttentor, och för att klara dem och lyckas ta en examen på två terminen, ja, då gällde det att minst sagt ligga på på topp.


Torsdagen, som annars var perfekt för roliga aktiviteter, spenderades därför mest med att plugga. Så var det ju lektion också, och både Georgia och Skyler hade klassaktivitet. Heather hade föreläsning.


 


Georgias klass studerade skelettets delar, vilket hon tyckte var rätt intressant.


 


Skylers klass ritade igen, vilket hon inte hade något emot.


 


Heather njöt däremot inte av föreläsningen, men motvilligt tog hon anteckningar i alla fall.


 


Efter lektionen var det pluggdags. I vanliga fall hade Georgia satt sig på ett café och pluggat, hon älskade nämligen miljön, men nu ville hon inte råka stöta på Martin och få honom och tro att hon förföljde honom i väntan på besked. Därför gick hon till studentkårsbyggnaden och pluggade med hjälp av en whiteboard.


 


Besked fick hon dock ändå, via SMS! Så här stod det:


Georgia

Både du och jag vet vad Leon känner för dig och att det är besvarat.
Jag kan inte hantera att ha en flickvän i det läget. Ledsen.
Martin


Georgia blev arg, men också ledsen. Nu var det slut mellan henne och Martin. Samtidigt blev hon arg, hon hade trott att han vra bättre än att göra slut via Sms. Hon hade förväntat sig mer av honom, ansikte mot ansikte.


 


En stund senare ringde Leon. Han bad om ursäkt för gårdagen, och Georgia försäkrade att det inte var någon fara. Det var sant, insåg hon. Hon hade tyckt om kyssen. Hon berättade att han gjort slut via sms.
"Uppenbarligen var han inte den jag trodde", sa hon. "Frågan är vad jag gör nu."
"tja", sa Leon. "Har du inget att göra kan du möte mig vid Lamastranden."


Georgia tänkte tacka nej, det var väl för tidigt, men ändrade sig. Det var näst sista dagen på terminen, hon hade inte tid att vänta Så en stund senare var de på stranden.


 


Georgia berättade lite om sms:et, och Leon höll med om att det var fegt.


 


"Du har mig nu", sa Leon allvarligt. "På allvar."


 


Han kysste henne igen, vilket hon inte hade något emot, även om hon insåg att det gick lite väl fort.


 


"Leon", sa Georgia. "Jag och Martin gjorde slut idag. Det är lite tidigt att inleda något nytt redan. Kan vi inte bara vara ihop... fast inte oficiellt?"
"Det låter bra", sa Leon. "Får jag en bild med min inoficiella flickvän?"


 


Det fick han!

Av thesimswings - 6 mars 2014 19:43

Här är alltså ännu ett nedladdningtips från thesimsresource, denna gång på hår till en simstjej i åldern barn, det kanske kan passa till nästa ålder om du laddade ner någon av flätorna till småbarn? I alla fall, här kommer ett par bilder:


     


Som vanligt, bilderna är mina egna medan håret tillhör thesimsresource.

Vill du ladda ner håret till barn, klicka Här

Vill du ladda ner till både barn och vuxen, klicka Här

Presentation


Hej och välkommen till min simsblogg Thesimswings!

Här hittar du bland annat berättelser, fusk, nedladdningstips, fakta och nyheter. Klicka nedanför för att läsa mer om mig!

Kategorier

Omröstning

Vem i Universitetsäventyr vill du se mer av?
 Heather
 Georgia
 Skyler
 Jag vill inte se mer av någon

Expansioner & Prylpaket

✿ The Sims 3
✿ Destination Världen
✿ Kvällsnöjen
✿ Årstider
✿ Universitetsliv
✿ Semesterparadis

 

✿ Stadsliv
✿ Sovrum & Badrum

Mina Världar

✿ Sunset Valley
✿ Riverview
✿ Barnacle bay
✿ Sunlit tides
✿ Hidden springs
✿ Bridgeport
✿ Isla Paradiso

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Undrar du något?

12 besvarade frågor

Länkar

Länkar kommer

Skriv en hälsning

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Copyright Info

Ville bara påminna om att jag inte äger något av The Sims 3, det är ett varumärke som tillhör Electronic Arts Inc.

 

Bilder och texter i bloggen tillhör dock, om jag inte skriver något annat, mig själv och är tagna i mitt spel, och får därför inte kopieras utan tillstånd.


Ovido - Quiz & Flashcards